Pe 31 octombrie, la Mastermind-ul ediției a 4-a a Coaching Experts, am lucrat într-un grup restrâns pe tema „Cum să fii un coach care are clienți?„.

După ce ne-am prezentat cu toții, în următoarele 3 ore am discutat răspunsul la doar 4 întrebări. Mai jos sunt câteva dintre răspunsurile pe care mi le-am notat și care mi s-au părut că pot fi folosite mai departe de către un coach care vrea să își revizuiască și să schimbe strategia de obținere de clienți.

Ce a mers bine din ce ți-ai propus?

Mers la evenimente și prezentat ca și coach.
De prezentat clienților cum lucrez.
De precizat din start care este costul ședințelor.
De comunicat „Îmi pasă de tine!”.
Conectare și Ascultare.
Cadrare bani de la început.
Să fiu în rolul de client -> Care este procesul?
Ascultare și Prezentă.
Nu mă culc când mi-e somn, ci când am terminat.
Repet „poezia” (scurt, de 1 rând) -> Am parte de respingere -> Întreb „De ce zici NU?” -> Atitudine de ÎNCREDERE -> Răspund la întrebările clientului: „Ce îmi oferă? Cât mă costă?”
Clienți care au conștientizat o problemă.
Spune onest, clar.
Le spun clienților ce fac, sunt pushy, cer recomandări clienților.
Evidență a ședințelor -> Comparație între începutul procesului și finalul lui -> Persoanele nu se mai recunosc.
Am cerut recomandări.
5 lucruri frumoase la persoanele cu care lucrez.

Ce ai face diferit?

Lucrat cu un coach de la început.
Modelat un coach. Stabilit un preț țintă -> determinat pașii până acolo.
Stabilit obiective pe termen lung.
Greșesc mai mult, la liber, cât pot să duc.
Mai bună organizare, claritate pe termen lung.

Unde îți dorești să ajungi?

Împlinire, Libertate, Clienți plătitori, o a 2-a școală de coaching, să îmi dau demisia.
6 luni, 1000€, 200lei/ședință, 10-20 clienți/lună.
2 clienți/săptămână, plătitori în 3 luni.
1 client/săptămână, 1-2-3-etc clienți/săptămână.
3 clienți/săptămână (în timpul școlii), 2 ședințe (200lei)/săptămână.
Starea de a fi coach.

Care sunt pașii următori?

Cum ne promovăm?

Spun că sunt coach.
Grup -> Temă -> Obiectiv, 2h.
Test online -> strâns oamenii la evenimente.
Cum mă prezint, scriu, event.
Vorbesc despre coaching. Pitch.

Primul pas

Am clienți pentru antrenament -> Cer recomandare.
Sun foștii clienți pentru recomandare.
Follow up clienți, mesaje predefinite. SMS sau Facebook. Apelat la persoane cu care am o relație.
De vorbit cu colegii de la muncă.


P.S.: Am creat un grup pe Facebook cu participanții la edițiile anterioare, Coaching Experts Community. Acest grup se adresează experților în coaching din România care vor să împărtășească din experiența lor. Scopul grupului este să discutăm tehnici și situații din practica noastră de coaching cu care ne-am confruntat în mod direct și la care putem răspunde la întrebări din partea grupului. Dacă nu ești deja pe el atunci te invit să ni te alături aici 🙂 
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone

Ce părere ai despre acest articol?

Ți-a plăcut ce ai citit?

Ți-a plăcut ce ai citit?

Ai citit un articol nou, interesant sau impresionant?

Ești interesat de dezvoltarea ta personală și profesională?

Înscrie-te la newsletter-ul meu și vei primi săptămânal și mai multe surse de inspirație!

Te-ai înscris cu succes la newsletter!

Pin It on Pinterest

Shares
Share This