Rezumat realizat de Vladimir Olaru.

Pe 25 septembrie, la ediția a 4-a a Coaching Experts, Mioara ne-a povestit pe scurt cum a ajuns ea să aibă clienți de coaching și care sunt piedicile în această direcție. Zic „pe scurt”, deși înregistrarea durează 45 min.

Câteva idei din ce ne-a povestit Mioara …

Despre modalitățile de găsire a clienților prin publicare de articole:

  • Nu folosesc scrisul ca mod de promovare.
  • Scriu articole atunci când simt că vreau să scriu și nu o pot face pentru că trebuie să scriu ceva.
  • Scriu de dragul scrisului.
  • Primii mei clienți au venit prin recomandări.

Eu am folosit următorii trei pași pentru a găsi primii clienți:

  1. Primul pas: Ca să ai primul client este necesar să deschizi gura și să spui că ești Coach.
  2. Al doilea pas: Să spui DA oamenilor și ocaziilor care ți se ivesc. Am răspuns DA și la provocările legate de coaching.
  3. Pasul trei: Nu pierdeți timpul cu site-ul, cărți  de vizită, testimoniale etc.

Alte idei despre Coaching:

  • Nu fac coaching pentru bani.
  • Privesc coaching-ul ca pe un mod de viața.
  • Scopul meu e să ajut oamenii să aibă un alt mod de viața.
  • Coachingul pentru mine este un proces de conștientizare si responsabilizare a clientului in ceea ce are de făcut.
  • La întrebarea cuiva ce faci tu prin coaching, răspund că schimb viețile în bine.
  • În fiecare om există un potențial și eu îl ajut să îl maximizeze.

Recomandări pentru începători:

  • Încercați să vă răspundeți la întrebarea: Ce este coachingul pentru mine?
  • Lucrați cu clienți în afară colegilor de la școala de coaching.
  • Nu recomand să lucrați cu clienți pană nu terminați școala de coaching.
  • Lucrați și formați-vă primii clienți, iar pe parcurs o să faceți și restul (site, blog, cărți de vizită etc).

Filmarea cu Mioara

Mai jos este filmarea completă a discursului Mioarei cu toate detaliile pe care le-a rezumat Vladimir mai sus.

 

Coaching de grup pe tema creării unei identități de coach de succes

Luni, 31 octombrie organizez primul mastermind Coaching Experts în care vom lucra un process de coaching de grup pe tema de data trecută: „cum să fii un coach care are clienți?” sau, cu alte cuvinte, cum găsești sau atragi clienți de coaching.

Dacă dorești să participi poți să te înscrii pe formularul de înscriere de pe pagina evenimentului.


P.S.: Am creat un grup pe Facebook cu participanții la edițiile anterioare, Coaching Experts Community. Acest grup se adresează experților în coaching din România care vor să împărtășească din experiența lor. Scopul grupului este să discutăm tehnici și situații din practica noastră de coaching cu care ne-am confruntat în mod direct și la care putem răspunde la întrebări din partea grupului. Dacă nu ești deja pe el atunci te invit să ni te alături aici 🙂 
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone

Ce părere ai despre acest articol?

Pin It on Pinterest

Shares
Share This
Ți-a plăcut ce ai citit?

Ți-a plăcut ce ai citit?

Ai citit un articol nou, interesant sau impresionant?

Ești interesat de dezvoltarea ta personală și profesională?

Înscrie-te la newsletter-ul meu și vei primi săptămânal și mai multe surse de inspirație!

Te-ai înscris cu succes la newsletter!